بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۸۷۴۴
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
  • ۹
امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان به دلیل اشکالات در سامانه آموزش و پرورش به تأخیر افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان به دلیل اشکالات در سامانه آموزش و پرورش به تأخیر افتاد.

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از تغییر زمان اجرای آزمون روز اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم خبرداد.

در این اطلاعیه آمده است: آموزش و پرورش همواره در پی ارتقا نظام آموزشی کشور است. در همین راستا، اجرای مصوبه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی دانش آموزان را همسو با تقویت کیفیت آموزش و بازگرداندن مرجعیت به کتاب درسی، معلم و‌مدرسه و ایجاد شرایط نسبتا برابر برای راهیابی دانش آموزان مستعد به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌داند.

برای تحقق این امر و اجرای مطلوب امتحانات نهایی، از ابتدای سال جاری برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفت، اما فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه در سامانه با مشکل روبرو شد. ضمن پوزش از یکایک دانش آموزان و اولیاء گرامی آنها و در پاسخ به درخواست مدیران اجرایی حوزه‌های امتحانیِ در سراسر کشور، با هدف تمرکز و ایجاد آرامش و جلوگیری از تضییع حقوق دانش آموزان عزیز، زمان آزمون اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت به شرح جدول زیر تغییر می‌کند:

بدیهی است زمان و ساعت همه امتحانات دیگر، مطابقِ تقویم اعلامیِ قبلی خواهد بود.

برای همه دانش‌آموزان عزیز آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

بر اساس این گزارش، تاریخ جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان به شرح زیر است:

درس دین و زندگی پایه دهم ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد

درس دین و زندگی پایه یازدهم ساعت ۷ صبح روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد

درس دین و زندگی پایه دوازدهم ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۲۷ خرداد

امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Germany
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
5
عرضه برگزاری آزمون هم ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
1
0
خاک بر سرتون فکر دانش امزا نیستید اینهمه استرس تحمل کردتد می خواید منلکتو اداره کنید ادعای به قله رسیدن هم دارید بله قله بدبختی و بی تدبیری و بی مدیریتی
سارا گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
1
6
وای. ما دوازدهمیا کنکور داریم. بعد از آخرین آزمون ۵ روز وقت داره. خیلی زمان زیادی عه ... حداقل کمتر میکردن ای کاش
محمدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
3
ایا امتحانات بزرگسال و ترمیم معدلی ها فردا تعطیله؟
Who
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
3
مدیریت در حد اعلی ??
محبوبه دارایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
1
4
بی نظمی و عدم توانایی آموزش و پرورش در برنامه ریزی مناسب برای ارائه کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون های نهایی در موعد خود واقعا جای تاسف دارد و این موارد باعث افزایش اضطراب و نگرانی در دانش آموزان خواهد شد. مسئولین امر پاسخگو باشند.
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
0
بدبختای بی عرضه فقط ادعاتون میشه....
،اا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
0
خاااک تو سرتون با مدیزییتتون که آینده ما را خراب نکنید احمق ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
0
1
باید وزیر آموزش و پرورش اخراج شود برای دانش آموزان سال ۱۲ که برای کنکور باید آماده شوند مشکل ساز شده است آموزش و پرورش ایران تمام تسهیلات ویارانه تحصیلی و بهداشتی وآموزشی را در خدمت افغانی های تروریست بی فرهنگ مجرم وناقل انواع بیماری‌ها از قبیل شپش ، وبا ، گال و ‌.... شده اند بطوریکه در بیشتر مدارس فقط افغانی‌ها هستند چرا پول بیت المال ایرانیان به جیب افغانی‌ها فلسطینی ها سوریه یمن چین و روسیه واریز میشه و در نهایت هم با همدستی هم علیه ایران هستند و میخواهند بر حاکمیت اراضی ایران تعیین تکلیف کنند دولت رئیسی با عملکرد فوق ضعیف مملکت را به فنا داده و موجب تاراج منابع شده است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->